UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Monday, June 27, 2016

MAJLIS JASAMU DIKENANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pagi tadi, di ofis abam berlangsung satu program iaitu 'Majlis Jasamu Dikenang'. Majlis ini adalah bagi meraikan 3 orang staf yang juga sahabat abam berpindah ke Kolej Komuniti Kluang iaitu Encik Mohd Reza bin Md Tahir, Encik Md Hanafi Jais dan Encik M. Asri Bin Sa'adon.

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan....

Encik Mohd Reza bin Md Tahir
Tiada lagi sahabat dan seteru abam dalam permainan Petanque. Selalu bersaing dan 'cari pasal' dengan abam dalam game petanque. Tiada lagi orang yang nak layan kerenah abam apabila menggunakan makmal komputernya. Tiada lagi orang yang nak membantu abam dalam melaksanakan kursus pendek di bawah Kluster Grafik dan Multimedia.

Encik Md Hanafi Jais
Tiada lagi sahabat yang nak membantu abam apabila menggunakan makmal. Tiada lagi sahabat yang dapat membantu abam mencari alat sains untuk pelajar faham dalam pembelajaran. Tiada lagi sahabat bola tampar

Encik M. Asri Bin Sa'adon
Tiada lagi sahabat/ pasangan bergu badminton. Tiada lagi sahabat yang selalu mengacau abam. Tiada lagi sahabat yang akan mengambil gambar abam dan membantu abam dalam kursus.


Perpisahan itu pastikan? Tiada kata yang dapat diucap kecuali selamat jalan dan selamat menjalani kisah baharu. Perpisahan itu kadang-kadang memberi sejuta hikmah disebaliknya.





NOTA
Kepada pelajar lepasan SPM, yang tidak tahu ingin sambung belajar di mana dan ingin menjadi juara, bolehlah menyambung pelajaran di Kolej Komuniti Ledang. Ada Sijil Pengoperasian Perniagaan, Sijil Kenderaan Ringan, Sijil Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara dan Sijil Pastri. Sesi Kemasukan pelajar sesi Julai 2016 telah dibuka. Ayuh, jangan ketinggalan!!!!


Sekian,

Facebook : KJ Kun
WeChat : kjkun86
Instagram: khairuljohari86
Call / SMS / WhatsApp : 0176807564

************************************

Pesanan Admin
1. Like Facebook KJ Brand bagi mengetahui produk-produk terbaru dari admin
2. Kepada penduduk sekitar Jasin dan Tangkak yang mencari cikgu/tutor subjek matematik dan matematik tambahan, boleh hubungi KJ di 0176807564. Tempat terhad dan bayaran berpatutan.

************************************

Anda juga mungkin meminati:
1. Tiada duit pun boleh berbelanja tetapi bagaimana?. Klik SINI bagi mengetahui.
2. Nak dapatkan ayam tandoori yang sedap?. Klik SINI
3. 7 extreme tips memikat suami paling win di abad ini...confirm melekat.. Klik SINI.

No comments:

Post a Comment