UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Friday, November 6, 2015

KURSUS PENDEK EXCEL DAN POWERPOINT

6 NOVEMBER 2015!!!

Alhamdulillah, KJ berjaya juga menjalankan tugas mengajar kursus pendek excel dan powerpoint dengan dibantu oleh Cik Ain. Kali ini peserta KJ adalah guru dan penolong guru daerah ledang.

Kursus pendek ini bermula dari jam 8 pagi sehingga 5 petang. Pada slot pagi, KJ mengajar Microsoft Excel dan pada sebelah petangnya Microsoft Powerpoint. Saja KJ susun macam tu, kerana Microsoft Excel lebih sukar berbanding Microsoft Powerpoint, jadi apabila dilakukan pada waktu pagi, penumpuan peserta pada apa yang KJ ajar adalah lebih.


Kelas ini dari pagi sehingga petang sentiasa riuh dengan gelak tawa. Pesertanya sangat sporting, dan kelas berlangsung dalam konsep santai. Kursus ini lebih berkonsepkan perkongsian ilmu.



Terima kasih kerana sudi hadir dan fokus dari pagi sehingga petang. Susah tu nak dapat, kerana pada waktu cuti. Jika hendak menyertai lagi mana-mana kursus, bolehlah menghubungi facebook Jabatan PembelajaranSepanjang Hayat atau di talian 06-9789295 (waktu pejabat)

Nota kaki: Jom ramai-ramai ke Masjid Kg Parit Pulai, Sungai Mati pada 14 November 2015 ini. Program Jelajah Kampung Siri 6 (terakhir). Ada pelbagai kursus ditawarkan, semuanya hanya RM 5 sahaja!! Jumpa anda di sana!!!


No comments:

Post a Comment