UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Monday, February 29, 2016

NOTA MATEMATIK

Alhamdulillah….

Berjaya juga KJ menyiapkan nota Matematik Bab 1 Tingkatan 4 iaitu Bentuk Piawai (Standard Form) dalam bahasa yang mudah di fahami oleh pelajar. Nota ini dilengkapi dengan semua maklumat mengenai topik Bentuk Piawai, Contoh-contoh yang mudah di fahami dan turut juga ada 100 lebih soalan latihan beserta dengan jawapan.

Jika anda membeli nota ini yang dijual dalam bentuk ebook dengan harga RM 5 sahaja, anda juga dapat slot sesi soal jawab soalan matematik secara online bersama KJ. Jika anda berada berhampiran Jasin dan Tangkak, anda boleh tuntut sejam kursus bersama KJ.

Bagaimana ingin membeli Nota Matematik ini? Anda hanya perlu WhatsAPP KJ di talian 0176807564. KJ akan menerangkan langkah-langkahnya.

Jika anda agak lemah dan tidak gemar subjek Matematik, anda boleh sertai Klinik Matematik yang dijalankan di Kolej KomunitiLedang mengikut bab. Pada 3 Mac 2016 ini akan dijalankan klinik Matematik Bab Bentuk Piawai. Jadi apa tunggu lagi, hubungi kami segera di talian 06-9789295 ext Jabatan PSH (En Khairul Anuar @ Pn Siti Hazwani) untuk sebarang pertanyaan dan maklumat lanjut.



Jangan lepaskan peluang ini
Sekian,

Facebook : KJ Kun
WeChat : kjkun86
Instagram: khairuljohari86
Call / SMS / WhatsApp : 0176807564

************************************

Pesanan Admin
1. Like Facebook KJ Brand bagi mengetahui produk-produk terbaru dari admin
2. Kepada penduduk sekitar Jasin dan Tangkak yang mencari cikgu/tutor subjek matematik dan matematik tambahan, boleh hubungi KJ di 0176807564. Tempat terhad dan bayaran berpatutan.
3. Jangan lupa menyertai pertandingan paling mudah dimenangi iaitu SUDOKU 004. Senang sahaja! Hari ini hari terakhir!!!

************************************

Anda juga mungkin meminati:
1. Nak Tahu Kalau Boyfriend Korang Boleh Dibuat Suami? Cuba Test Diorang Dengan 5 Tips Ni... Klik SINI
2. Women Would See Men In A Different Light... If They Stopped Doing These 11Things.  Klik SINI

3. Adakah anda budak bandar atau budak kampung?. Jom jawab kuiz di SINI

No comments:

Post a Comment