UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Sunday, July 3, 2016

JANGAN IA MEMUSNAHKAN MOOD RAYA ANDA

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari raya semakin menjelang tiba, tinggal 3 hari sahaja lagi, mood raya abam masih belum tiba lagi. Abam masih bekerja sehingga malam raya. Tetapi itu bukan bermakna abam tidak membuat persiapan raya.

Artikel INI menyenaraikan 5 perkara yang bakal memusnahkan mood raya korang selagi tak settle. Abam paling risau nombor 5 iaitu jika Miss Vivi (Nama kereta abam) buat hal, lebih-lebih lagi dalam kesesakan jalan raya. Setakat ini Miss Vivi tidak pernah 'merajuk', Kelate sudah beberapa kali Miss Vivi jejak tayar hehe

Jika anda ingin mengetahui 4 perkara lain itu, klik SINI. Harap anda semua settlekan sebelum raya, dan menikmati hari raya bersama sanak saudara dengan hati yang gembira. Selamat Hari Raya dari abam!!!!

ucapan dari my big boss
gambar raya....mesti tak jumpa cari abam

NOTA
Kepada pelajar lepasan SPM, yang tidak tahu ingin sambung belajar di mana dan ingin menjadi juara, bolehlah menyambung pelajaran di Kolej Komuniti Ledang. Ada Sijil Pengoperasian Perniagaan, Sijil Kenderaan Ringan, Sijil Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara dan Sijil Pastri. Sesi Kemasukan pelajar sesi Julai 2016 telah dibuka. Ayuh, jangan ketinggalan!!!!


Sekian,

Facebook : KJ Kun
WeChat : kjkun86
Instagram: khairuljohari86
Call / SMS / WhatsApp : 0176807564

************************************

Pesanan Admin
1. Like Facebook KJ Brand bagi mengetahui produk-produk terbaru dari admin
2. Kepada penduduk sekitar Jasin dan Tangkak yang mencari cikgu/tutor subjek matematik dan matematik tambahan, boleh hubungi KJ di 0176807564. Tempat terhad dan bayaran berpatutan.

************************************

Anda juga mungkin meminati:
1. Dapat duit hanya dengan menjawab soal selidik mudah?. Klik SINI bagi mengetahui.
2. Video raya 'potong bawang' ini sangat menarik. Klik SINI
3. 7 extreme tips memikat suami paling win di abad ini...confirm melekat.. Klik SINI.

No comments:

Post a Comment