UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Wednesday, August 19, 2015

PROGRAM JELAJAH KAMPUNG SIRI 4

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ini KJ hendak kongsikan atau senang kata mempromosikan satu program yang akan di jalankan oleh Kolej Komuniti Ledang iaitu Program Jelajah Kampung Siri 4.. Sudah masuk siri 4, tinggal lagi 2 siri sebelum ianya melabuhkan tirai.

Apa yang ada di Program Jelajah Kampung Siri 4 ini?



Senang kata ia adalah program yang mendekatkan KolejKomuniti Ledang dengan penduduk kampong di samping memperkenalkan konsep pembelajaran sepanjang hayat. Program ini akan dijalankan pada hari Sabtu ini, 22 Ogos 2015 dari pukul 8.00 pagi sehingga 2.00 petang di Dewan Wawasan, Kg Pt Simpang, Kundang Ulu. Jadi kepada anda semua yang berada di kawasan berhampiran, jomlah datang beramai-ramai memeriahkannya.

Pelbagai aktiviti menarik telah diaturkan, antaranya Kursus Smart Solat, Kursus Azan, Kursus Asas Tajwid, Kursus Penggayaan tudung / shawl, Kursus Ukiran Buah, Kursus Asas Masakan Char Kuey Teow, Kursus Jom Kenali Asas Akaun, Kursus Servis Motosikal, dan Kursus Servis Penghawa Dingin Kereta. Kesemua kursus ini hanya berharga RM 5.00 sahaja. Rugi jika anda tidak merebut peluang ini kerana jika anda mengambil kursus yang hampir serupa di luar, harganya pasti mencecah puluhan ringgit.

Selain dari itu, turut juga ada Gerai Jualan dan Gerai Pameran. Jika anda hadir, pastikan anda membeli aiskrim di gerai kami ye, Gerai PPU.




Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh sahaja menghubungi saya atau di facebook Jabatan Pembelajaran Sepanjang HayatKolej Komuniti Ledang. Jumpa anda di sana!

No comments:

Post a Comment