UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Friday, January 29, 2016

PERTANDINGAN PETANQUE PERTAMA

Alhamdulillah…..

Tengah hari tadi selesai sudah pertandingan petanque tertutup (double) Kolej Komuniti Ledang Johor. Pertandingan ini adalah tugasan wajib yang perlu dilakukan oleh pelajar yang mengambil subjek MPU1421 – Kokurikulum (Sukan). Secara keseluruhan, KJ berpuas hati dengan penganjuran pelajar SPP 3 ini. Ini adalah pertandingan petanque pertama KJ sertai tahun ini.



Mengikut perancangan awal, pertandingan ini sepatutnya berlangsung pada 27 dan 28 Januari 2016. Walaubagaimanapun, semalam hujan turun dengan lebatnya dan baki pertandingan terpaksa ditunda pagi tadi. Tiada masalah dari pihak peserta dan penganjur. Mereka seronok bermain petanque walaupun baru pertama kali memegang bolanya (boule). Betullah kata pepatah, tidak kenal maka tidak cinta!!



Untuk melihat gambar-gambar lain: Facebook KKLJ


Walaupun promosi agak lambat, tetapi pertandingan ini Berjaya menarik 10 bergu petanque untuk berentap. Siapakah yang akan memenangi pertandingan ini? Nantikan keputusannya pada hari rabu ini semasa perhimpunan pelajar.

Anda mungkin juga minat:

1) Tips untuk mengambil gambar pengembaraan bagi Instagram. Klik SINI
2) 8 perkara paling penting dalam hidup yang tidak boleh dibeli. Apa dia? Klik SINI
3) Adakah Ozil hanya hebat bola sepak sahaja? Lihat Videonya di SINI.

No comments:

Post a Comment