UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Friday, June 17, 2016

JAWAPAN SOALAN 3 & 4 MATEMATIK SPM ULANGAN 2016

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ramai juga yang meminta abam jawapan bagi Kertas 1 Matematik SPM Ulangan 2016. Abam KJ dah hantar dalam bentuk pdf. Jika ada yang masih belum terima, hubungi abam. Mungkin abam terlepas pandang dalam kesibukan berpuasa dan hendak menyambut raya ni hehe.

Hari ini abam ingin berkongsi soalan dan jawapan bagi soalan 3 dan 4 pula untuk Subjek Matematik Kertas 1

Berikut adalah soalan 3 Kertas 1 Matematik SPM ulangan 2016


Dan ini adalah jawapannya

Ini pula soalan 4 Kertas 1 Matematik SPM ulangan 2016


Dan ini adalah jawapannya



Mana-mana pelajar yang hendak jawapan penuh soalan nombor 1 hingga 40 boleh hubungi abam. Jawapan ini adalah rujukan pelajar abam. Kepada pelajar-pelajar lain yang ingin tuisyen dengan Abam, bolehlah hubungi nombor ini 0176807564 masih ada lagi beberapa kekosongan. Abam mengajar semua peringkat subjek Matematik (UPSR / PT3 / SPM). Keutamaan diberikan kepada pelajar yang duduk sekitar Jasin & Tangkak. Harga kawan-kawan abam beri!!!!

Kepada pelajar lepasan SPM, yang tidak tahu ingin sambung belajar di mana, bolehlah menyambung di Kolej Komuniti Ledang. Ada Sijil Pengoperasian Perniagaan, Sijil Kenderaan Ringan, Sijil Teknologi Penyejukan dan Penyamanan Udara dan Sijil Pastri. Sesi Kemasukan pelajar sesi Julai 2016 telah dibuka. Ayuh, jangan ketinggalan!!!!


Sekian,

Facebook : KJ Kun
WeChat : kjkun86
Instagram: khairuljohari86
Call / SMS / WhatsApp : 0176807564

************************************

Pesanan Admin
1. Like Facebook KJ Brand bagi mengetahui produk-produk terbaru dari admin
2. Kepada penduduk sekitar Jasin dan Tangkak yang mencari cikgu/tutor subjek matematik dan matematik tambahan, boleh hubungi KJ di 0176807564. Tempat terhad dan bayaran berpatutan.

************************************

Anda juga mungkin meminati:
1. Siapa nak duit raya RM 85000 hanya dengan pergi pasar Ramadan?. Klik SINI bagi mengetahui Pasar Ramadan mana yang terlibat. Jom Serang!!!
2. Siapa nak pakej gambar keluarga bernilai RM 2000?. Klik SINI
3. 7 extreme tips memikat suami paling win di abad ini...confirm melekat.. Klik SINI.

1 comment: