UCAPAN RAYA TUAN PENGARAH AMBILAN JULAI DI BUKA ALASAN...ALASAN...ALASAN STAF KKLJ BERAYA SALAM PERPISAHAN JOM LIKE FACEBOOK PAGE

Wednesday, September 23, 2015

TIPS KESELAMATAN JALAN RAYA

Esok seluruh umat islam di Malaysia menyambut Hari Raya Aidil Adha atau Hari Raya Korban

InsyaALLAH, KJ dan sekeluarga akan mengorbankan seekor lembu esok dan hari raya kedua KJ akan bertolak ke Kelantan. Sesiapa orang Kelantan, kita jumpa disana ye.

Hari ini pun pelajar-pelajar KJ pulang ke kampong halaman masing-masing dan mereka memaklumkan dalam WhatsApp berlaku kesesakan jalan raya. Jadi KJ harap semua berhati-hati semasa di jalan raya dan disini KJ hendak kongsikan satu video, Tips Keselamatan Jalan Raya terutamanya untuk penunggang motosikal. Video ini dirakamkan oleh pelajar KJ untuk satu program. Ini juga merupakan satu bentuk pembelajaran.



Akhir sekali, KJ mengucapkan selamat hari raya aidil adha. Sentiasa beringat ketika beraya. Dan terimalah ucapan dari Ketua Pengarah JPKK


Nota kaki: Pengambilan bulan November Kolej Komuniti Ledang bagi kursus Sijil Teknologi Penyejukan dan Penyaman Udara, SijilPengoperasian perniagaan dan Sijil Kenderaan Ringan telah dibuka sekarang. Datang ke kaunter, laman web Kolej Komuniti Ledang atau Facebook KKLEJ untuk mendaftar. Ayuh, Jangan ketinggalan!!!!

No comments:

Post a Comment